مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-06سياسي

ادای احترام معاون رییس جمهور به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی 


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، جمعه 14 مهرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.

- ایسنا/کرمان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، جمعه 14 مهرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی عصر 14 مهر ماه با استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان وارد این شهر شد.

معاون رییس جمهور و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان ایشان ادای احترام کردند.

بنا بر این گزارش، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به کرمان با همسر و فرزندان شهید وحدت، سردار حسین اسدی دیدار و گفت وگو کرد.

وی ضمن اهدای لوح تقدیر به همسر شهید، حضور خانواده شهدا را مایه برکت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و صبر، ایثار و مقاومت همسران و مادران شهدا را در تربیت فرزندانی صالح و تداوم راه شهیدان ارج نهاد.

گفتنی است، شهید حسین اسدی خانوکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، 26 مهر 1388 در حادثه تروریستی پیشین سرباز در سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام معاون رییس جمهور به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی 

ادای احترام معاون رییس جمهور به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی